Meer over Free2Fly

Free2Fly heeft al ruim 20 jaar ervaring in het ontwikkelen en realiseren van creatieve Vakantie-Marketing-Campagnes. We stelden dan ook al met vele landelijke en lokale bedrijven een succesvolle en omzetverhogende actie samen.

Al 20 jaar jouw partner voor creatieve vakantie-marketingconcepten

Ik ben Ted Anema, oprichter van Free2Fly in 1996. Ik heb als marketingprofessional een grote passie voor neuromarketing en customer experience, en decennia aan ervaring in de toeristische branche. Ik begon Free2Fly ruim 20 jaar geleden, omdat ik zag hoe consumenten steeds minder gevoelig worden voor korting. 

Ik wil bedrijven helpen om hun klanten een mooie ervaring te bieden. Een ervaring die hen de rest van hun leven bijblijft. Totaal  anders dan korting: dat ben je binnen 10 minuten weer vergeten. Maar een vakantie, dat vergeet je niet zo snel!

"Ik wil bedrijven helpen om hun klanten een unieke ervaring te bieden. Een ervaring die hen de rest van hun leven bijblijft. "

 

Een vakantie hoeft een bedrijf niet veel te kosten, maar wordt als een heel groot cadeau ervaren door de klant. 

Ik ontdekte namelijk dat een vakantie een hoge perceptiewaarde heeft. De combinatie van positieve emotie en die hoge perceptiewaarde is ijzersterk. Dat bewijst zich al ruim 20 jaar. 

 

De 3 garanties van Free2Fly

Persoonlijke aanpak

Free2Fly garandeert een individuele aanpak voor iedere klant.

Optimale service

We zijn samen verantwoordelijk voor jouw resultaat. We doen er dus alles aan om een succesvolle actie op te zetten!

Unieke promotie

Maak zelf je eigen promotiematerialen, of laat ons je helpen. Hoe dan ook: jouw actie ziet er nooit hetzelfde uit als die van een ander.

Deze bedrijven gingen al met ons op reis!